Sürdürülebilir büyüme bütçesi ile ilgili ihracatta yeni pazarlara yönelik adımlarını hızlandıran Pınar Su ve İçecek, 1984 yılında Türkiye’yi ilk kez ambalajlı su ile tanıştırmasından bu yana yenilikçi ürünlerle dünya çapında büyük ilgi görüyor.
Sürdürülebilir Büyümenin Öncüsü: Pınar Su ve İçecek
Yüzde 100 Türk sermayeli bir şirket olarak ulusal düzeyde faaliyet gösteren küresel firmalar arasında öne çıkan Pınar Su ve İçecek, sürdürülebilir gelirleri hızlandırarak yılı birçok alanda gerçekleştirilen yatırımlar ve büyümelerle kapatmaya hazırlanıyor.
19-23 Ekim 2024 tarihlerinde Paris’te düzenlenen, Avrupa’nın en önemli gıda ve yiyecek inovasyonu fuarı olan SIAL’e katılacak marka, oluşturmak iş birlikleri kurarak pazar penetrasyonunu artırmayı hedefliyor.

İhracatta Yeni Hedefler: Pınar Su ve İçecek’in Küresel Başarısı
Pınar Su ve İçecek, Türkiye’nin yanı sıra dünyanın dört bir yanındaki evrensel hizmet sunan mükemmel bir oyuncu olarak, çeşitliliğin en verimli kaynaklarından elde ettiği suyu en son teknolojiyle şişeleyip bugün 22 ülkede piyasaya sürülüyor.
İhracat programı yurt dışı pazarlarındaki hemen hemen takip ederek ve müşteri isteklerini göz önünde bulundurmak için kullanılan marka, ağırlıklı olarak Avrupa’da; İngiltere, Almanya, Macaristan, Hollanda, İrlanda, Romanya, Yunanistan, Malta, Kosova, İsviçre, KKTC, Azerbaycan, Irak, BAE, Bahreyn, Bulgaristan gibi pazarlarda faaliyet göstermektedir.
2024 yılı nedeniyle Katar, Umman ve Suudi Arabistan gibi yeni pazarlara giriş yapan Pınar Su ve İçecek, küresel potansiyelini daha da artırarak yeni pazarlara adım atıyor