Lezita, dünyanın en büyük gıda ve içecek fuarı SIAL Paris 2024’e katılarak en yeni piliç eti ürünlerinin yanı sıra uluslararası pazara yönelik dondurulmuş patates, soğan halkası ve hazır yemek gibi yenilikçi lezzetlerini 8 bine yakın firma ile buluşturdu.
“Hayatın Lezzeti” Mottosuyla Lezita Ürünleri Paris’te
Türkiye’nin önde gelen sanayi paralarından Lezita, bu yılın 60’ıncı yılını kutlayan SIAL Paris’e katılarak 19-23 Ekim arasında Paris’te düzenlenen fuarda “Hayatın Lezzeti” mottosuyla geliştirilen inovatif ürünlerle yetindi. Lezita Genel Müdürü Mesut Ergül, fuarda yaptığı açıklamada, piliç eti ürünleri ve en gelişmiş ürünlerle birlikte uluslararası marka olma hedefiyle portföylerine eklenen işlenmiş gıdaları dünyanın dört bir yanından gelen sektör temsilcilerine sunduklarını belirtti.
“SIAL Fuarları ile İhracat Pazarımızı Büyütüyoruz”
Fuarların Lezita‘nın vizyon hedefi için önemli bir platform sunduğunu vurgulayan Ergül, “SIAL gibi fuarlarda yeni iş birlikleri geliştiriyor, yurt dışında daha büyük hedeflere ulaşmak konusunda önemli fırsatlar sağlıyoruz. SIAL’de de mevcut müşterilerimizle ilişkilerimizi güçlendirirken, ürünlerimizi potansiyel müşterilere tanıtma imkanı bulduk. Son 60 yıldır gıda endüstrisi için vazgeçilmez bir buluşma noktası olan SIAL Paris’te sektörümüzü en iyi şekilde temsil ettik. Fuarın 70 ülkeye ulaşan ihracat pazarımızı büyütmemize büyük katkı sağlayacağını düşünüyoruz” diye konuştu.
SIAL Paris: Global Gıda Sektörünün Buluşma Noktası
Her yıl dünyada aldığı et ve süt ürünleri, üretilmiş ürünler, içecekler, atıştırmalıklar gibi birçok farklı kategoride faaliyet gösteren firmalara ev sahipliği yapan SIAL Paris, bu yıl da 130 ülkede 8 bine yakın firma katıldı.