Pazarlama sektörünün prestijli ödüllerinden biri olan The One Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri, bu yıl da “Yılın İtibarlıları”nı ödüllendirdi. Divan Kuruçeşme’de düzenlenen törende, 71 kategoride öne çıkan markalar ödüllerini aldı. Marketing Türkiye ve Akademetre iş birliğiyle gerçekleştirilen yarışmada, 2024 yılında itibarını en çok artıran markalar halk oylamasıyla belirlendi. Tatilsepeti, turizm ve seyahat kategorisinde bir kez daha “Yılın İtibarlısı” ödülüne layık görüldü.
Ödül süreci, pazar ve tüketici araştırmaları yapan Akademetre Research and Strategic Planning tarafından gerçekleştirilen “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü” araştırması kapsamında şekillendi. Türkiye temsili 12 ilde, toplam 1.200 kişiyle yüz yüze yapılan görüşmeler sonucunda yılın itibarlı markaları belirlendi.
Tatilsepeti Pazarlama Direktörü Canan Demir, ödülü alırken yaptığı konuşmada, “2024, Tatilsepeti için prestijli ödüllerle dolu bir yıl oldu. One Awards’ta 3 yıl üst üste toplamda 4. kez turizm ve seyahat kategorisinde ‘Yılın İtibarlısı’ seçilmemiz tesadüf değil. Verileri özenle okuyor, iyileştirmemiz gereken alanlara odaklanıyoruz. Başarımızın ardındaki en önemli faktör, hedef kitlemizi iyi dinlemek ve sürekli kendimizi geliştirmek. Değerli misafirlerimize bize duydukları güven için çok teşekkür ediyoruz.” dedi.
Tatilsepeti, sektördeki liderliğini ve itibarını her geçen yıl daha da güçlendirirken, müşteri odaklı yaklaşımı ve sürekli gelişim anlayışıyla ödüllere layık görülmeye devam ediyor.