Küresel seyahat pazarı sağlayıcılarından BookingAgora, 16. geleneksel sektör buluşmasını İstanbul’da, Sofitel Taksim Oteli’nde gerçekleştirdi.
BookingAgora İstanbul Meet Up’24, havayolu şirketleri, GDS, zincir oteller ve turizm acenteleri temsilcilerini bir araya getirdi. Sofitel İstanbul Taksim Genel Müdürü Bozkurt Atabek, etkinliğe 562 sektör temsilcisinin katıldığını belirtti. Turkish Airlines, AJet, Emirates, Fly Dubai, Gulf Air, Korean Air, Lufthansa, Oman Air, Saudia Airlines, Sun Express, United Airlines, Thai Airways, TAL Aviation, Travel Port, AviaReps, Ekar Global, Rixos, Hilton, Sheraton ve Sofitel İstanbul Taksim gibi markalar etkinlikte sunumlar yaptı ve B2B görüşmeler gerçekleştirdi.
Sektörün Devleri Sunumlar ve B2B Görüşmeler Gerçekleştirdi
Etkinlikte katılımcı markalar, sektördeki yenilikler, iş fırsatları ve ortaklıklar hakkında sunumlar yaptı. Havayolları, oteller ve sistem sağlayıcıları, dijital seyahat pazarındaki gelişmeleri ve iş birliklerini tartışarak yeni iş fırsatları yarattılar.

Eğlenceli After Party ile Zirve Tamamlandı
BookingAgora kurucu ortakları Aziz Ciga, Mahmut Ciga, Kadri Ciga, Sezgin Kara ve Murat Kahraman’ın ev sahipliği yaptığı etkinlik, sunumların ardından düzenlenen after party ile devam etti. Gece, DJ performansı, bando, davul şovları, dans gösterileri, hediye çekilişleri ve keyifli sohbetlerle renklendi.

Murat Kahraman: “Buluşmalar Sektöre İvme Kazandırıyor”
BookingAgora Kurucu Ortağı Murat Kahraman, bu buluşmaların önemine dair şunları söyledi: “Seyahat sektörüne güvenilir bir çözüm ortağı olma hedefiyle 2016 yılından bu yana hizmet veren bir marka olarak bu buluşmaları önemsiyoruz. 8 ülkedeki satış ağımızla, 47 ülkede aktif satış yapan küresel bir seyahat toptancısı olarak yerli ve yabancı birçok tedarikçi firma ile çalışıyoruz. Hizmet verdiğimiz ve partner olduğumuz markalar alanının en büyük markaları. Havayolları, zincir oteller, acenteler, GDS markaları birbirleriyle rakip de olsa bir araya geldiklerinde yeniliklerini, gelişmelerini, hedeflerini birbirlerine anlatma fırsatı buluyor.” dedi
Dijital Seyahat Pazarı Rekorlara Koşuyor
Kahraman ayrıca, dijital seyahat pazarının hızla büyüdüğüne dikkat çekti: “2023’te 600 milyar dolara ulaşan global pazarın 2024’te 800 milyar doları aşması bekleniyor. Bu pazarın en büyük ivmesi entegrasyon. Biz de Türkiye pazarından globale açılan dijital bir platform olarak, küresel seyahat pazarının paydaşı olan ve çözüm ortağı olduğumuz markalar ile birlikte büyüyoruz. Bu sektör buluşmaları bu açıdan da bakınca sektöre değer ve ivme katıyor.” diye sözlerine ekledi.