Türkiye’nin öncü paketli ekmek markası UNO, yeni kampanyası “Yerim Ben UNO” ile sektördeki 30 yılı aşkın deneyimini ve yenilikçi ürün portföyünü öne çıkarıyor. Şeker ilavesiz, tam taneli, çift tahıllı ve %100 tam buğdaylı ürünleriyle tüketicilerin sofralarına değer katan marka, “Ekmekte yenilik ve uzmanlığa UNO denir” söylemiyle güven tazeliyor.
“Yerim Ben UNO” ile Marka Algısını Güçlendiriyor
Kampanyayla birlikte UNO, yalnızca bir paketli ekmek markası olmadığını, aynı zamanda sağlıklı yaşamı destekleyen ve tüketicinin yaşam kalitesine katkı sunan bir uzman marka olduğunu vurguluyor.
UNO Yönetim Kurulu Üyesi ve CEO Vekili Evin Pehlivanlı, konuya ilişkin yaptığı açıklamada: “‘Yerim Ben UNO’ diyerek, tüketici alışkanlıklarından ilham alan bir iletişim dili benimsedik. Bu kampanyayla, UNO’nun güvenilir, yenilikçi ve uzman bir marka olduğu algısını pekiştirmeyi hedefliyoruz. Amacımız, hem bireysel hem de ailecek tercih edilen bir marka olarak konumumuzu güçlendirmek” dedi.
Sürdürülebilirlikte Örnek Çalışmalar
UNO, sürdürülebilirlik alanında da sektörün öncüsü olmaya devam ediyor. Türkiye’nin ilk ve tek TÜBİTAK destekli ekmek Ar-Ge merkezine sahip olan marka, üretimden lojistiğe kadar tüm süreçlerde çevresel etkileri en aza indirmek için çalışıyor.
- Günlük 1,5 milyon adet ekmek üretim kapasitesiyle karbon ayak izini azaltmaya yönelik adımlar atıyor.
- “Mirasımız Yerel Tohum” projesi kapsamında 13.000 yıllık Kavılca buğdayına alım garantisi veriyor.
- Ardahan’da 160 çiftçiyle iş birliği yaparak bu kadim buğday türünün üretimini destekliyor.
Kavılca buğdayı, zengin besin değeri ve düşük su ihtiyacıyla hem sağlıklı hem de çevre dostu bir alternatif sunuyor. UNO, bu projeyle yerel tarımı canlandırırken, iklim değişikliğiyle mücadeleye de katkı sağlıyor.
UNO, kaliteli ürün anlayışının yanı sıra sorumlu üretim ve sürdürülebilir gelecek vizyonuyla sektördeki liderliğini sürdürüyor.