2010 yılından bugüne aynı tazelik ve kaliteyle lezzet yolculuğunu sürdüren PİDEM, 2024 yılındaki ‘Yiyenim’ kampanyasıyla pazarlama iletişimi ve reklam dünyasının prestijli organizasyonu Kristal Elma Ödülleri’nde dört ödülün sahibi oldu.
‘Yiyenim’ Kampanyasının Başarıları
PİDEM’in ‘Yiyenim’ kampanyası; Entegre Kampanyalar-Sektörel Kategoriler Ana Bölümü’nün “Çoklu Perakende ve Pazar Yeri” kategorisinde büyük ödüle layık görülürken, Film Ana Bölümü’nün “Online Film” kategorisinde kristal elma kazandı. Kampanya ayrıca; Medya Ana Bölümü’nün “Medyanın Entegre Kullanımı” kategorisinde bronz ve Tasarım Ana Bölümü’nün “Fotoğraf” kategorisinde ise gümüş ödülün sahibi oldu.
Yiyenim Kampanyasının Yayın Kanalları
Dört ödüle birden layık görülen ‘Yiyenim’ kampanyası, televizyon, radyo, açık hava ve dijital mecralarda geniş bir kitleye ulaşmıştı. Kampanya, yakın zamanda Brandverse Awards ve Effie Ödülleri’nde de altın ödül kazanarak pazarlama iletişimi ve reklam dünyasında büyük ses getirmişti.
PİDEM’in Hedefleri ve Yiyenim Kampanyasının Vizyonu
HD Holding CMO’su Nejat Çifçi, kampanyanın gördüğü ilgiden duyduğu memnuniyeti dile getirerek şunları söyledi: “Yiyenim, hem hedef kitlesinden hem de pazarlama ve iletişim otoritelerinden aldığı olumlu geri dönüşlerle bizi gururlandırmaya devam ediyor. Pideyi daha geniş tüketici gruplarıyla buluşturmayı ve bu ulusal lezzeti herkesin tatmasını isteyen bir marka olarak, geleneksel pideyi lezzetinden ödün vermeden havalı bir hale getirmeyi hedefliyoruz.” dedi